Wieczór Panieński Justyny




Wieczór panieński to wyjątkowy dzień i miło mieć z niego pamiątkę, do której będzie można wrócić za kilka lat.
9 czerwca spotkałam się z koleżankami Justyny na Wybrzeżu Gdyńskim - Bulwar Profesora Zbigniewa Religii i tam wspólnie czekałyśmy na przyszłą pannę młodą. 
Za jakiś czas przyjechała Justyna razem z Alą, swoją świadkową. Justyna szła z zawiązanymi oczami - miejsce spotkania od początku było dla niej tajemnicą. Kiedy Ala rozwiązała jej oczy miała miłą niespodziankę widząc swoje koleżanki. 
Dziewczyny przywitały Justynę szampanem w planach było również puszczanie lampionów i tatuaże, które tworzą fajny detal. 

Następną atrakcją wieczoru była przejażdżka limuzyną po Warszawie. Dziewczyny świetnie się bawiły podczas gdy ja siedziałam sobie z przodu i rozmawiałam z panem kierowcą - uwielbiam jeździć samochodem, więc była to dla mnie sama przyjemność. 

Celem naszej podroży był apartament na Grzybowskiej. W apartamencie dziewczyny przygotowały poczęstunek i wspaniale zadbały o każdy detal wystroju.
W apartamencie zaczęła się już impreza na całego ale nie była ona nieprzemyślana. Świadkowa przygotowała dla przyszłej panny młodej test o jej przyszłym mężu - Justyna musiała odpowiadać tak jak jej wybranek w innym wypadku musiała pić ! 

Bardzo mi miło, że mogłam towarzyszyć Justynie i jej koleżankom w tym wyjątkowym dniu i mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz! 

























































2018 © Agata Kaczmarek. All rights reserved. My images may not be used without my permission.


Komentarze

Instagram

Popularne posty