Komunia Święta Natalki



Każdy dzień spędzony z najbliższymi jest szczególnie ważny i powinniśmy czerpać z nich jak najwięcej. Są jednak dni wyjątkowe, które zdarzają się raz w życiu i warto je zatrzymać w pamięci na zawsze! Jednym z takich dni jest właśnie Komunia Święta, to wyjątkowe przeżycie nie tylko dla samego dziecka ale również dla jego rodziny i najbliższych.

19 maja miałam przyjemność towarzyszyć Natalce i jej rodzinie w tym wyjątkowym dla nich wszystkich wydarzeniu. Z rodziną Potrzebwskich spotkałam się już nie raz, pierwszy raz miałam okazję fotografować tę szaloną rodzinkę kiedy można powiedzieć dopiero zaczynałam swoją przygodę z fotografią, innym zaś razem spotkaliśmy się na zimowej sesji zdjęciowej, która miała być prezentem dla dziadków - uważam, że taki prezent  to strzał w 10 i pamiątka na LATA! 
Nie tylko z punktu widzenia fotografa! :D 
Tę oto sesję możecie zobaczyć tutaj – Sesja świąteczna

Przechodząc do sedna. Z rodziną Natalii spotkałam się pod kościołem po uroczystej Mszy Świętej i stamtąd przeszliśmy do pobliskiego, odremontowanego parku, gdzie wykonaliśmy zdjęcia. 
Fotografie są wykonany w prosty, klasyczny sposób, żeby właśnie w ten sposób podkreślić to ważne wydarzenie. 

Pisząc ten post nasuwa mi się jeszcze taka refleksja, że to niezmiernie miłe, kiedy Twoja praca podoba się klientom. Jest przez nich doceniana, a dzięki temu wracają do Ciebie i pozwalają Ci towarzyszyć w szczególnych dla nich chwilach. Dzięki temu tworzy się zupełnie inna relacja, która też wpływa na miłą i luźną atmosferę podczas kolejnych spotkań ! 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć!























Tak oto prezentował się pakiecik, który otrzymali rodzice Natalki. Zawierał on: 
- płytę CD z odbitkami 
- pudełeczko na odbitki 
- Odbitki w formacie 13x18
- torebeczke



2018 © Agata Kaczmarek. All rights reserved. My images may not be used without my permission.




Komentarze

Instagram

Popularne posty