Wieczór Panieński Iwony



Wieczór panieński to szczególna chwila i niebanalna okazja na wyjątkową pamiątkę!
Ja miałam przyjemność fotografować wieczór panieński Iwonki, który odbył się w centrum Warszawy.
Szaleństwo sobotniej nocy rozpoczęło się klasycznie od spotkania wszystkich Pań.
Kiedy przywitałam całą grupę i poznałam dziewczyny ruszyłyśmy w plener!
W planach było kilka miejsc.  Panie zadecydowały, że zrobimy rundkę wokół Pałacu Kultury a potem pójdziemy do zamówionego apartamentu i tam zrobimy jeszcze kilka ujęć. Podczas sesji było dużo szczerych uśmiechów i radość bo jak tu się nie cieszyć kiedy przyjaciółka wychodzi za mąż!
Po sesji w plenerze, w apartamencie zostałam poczęstowana pysznym, a zarazem  przepięknie wyglądającym tortem! – czego chcieć więcej?
Uwielbiam pracę fotografa. Nie dosyć, że cały czas robię, to co kocham najbardziej,  to po pracy widzie wdzięczność ludzi, a to najlepsze co można dostać po wykonanej pracy!
Ps. Słodkości też są ważne :D















2018 © Agata Kaczmarek. All rights reserved. My images may not be used without my permission.
















Komentarze

Instagram

Popularne posty