Sesja Świąteczna



Święta, święta i po świętach... a ja przychodzę do Was z rodzinną sesją świąteczną, która zresztą była udanym prezentem dla ukochanych dziadków i najbliższych. Jak się okazuje fotografie również mogą być trafionym prezentem :)
Sesję publikuję dopiero teraz bo przyznam, że przed świętami nie miałam zbyt wiele czasu, ponieważ cały czas byłam w pracy lub miałam milion innych ważnych spraw, a pierwszy i drugi dzień świąt to były praktycznie jedynie moje dni wolne, w których mogłam odpocząć, no i co najważniejsze - spotkać się i spędzić czas z rodziną.

Sesja świąteczna, zresztą jak każda inna sesja to sama przyjemność. Uwielbiam fotografować prawdziwe emocje i ulotne chwile, które dla każdego z nas są bardzo ważne. Sesja przebiegła w miłej ale zwariowanej atmosferze, ponieważ dzieci Anety i Piotra to wulkany energii i mistrzowie świetnych min czyli -  "jak nie wychodzić na zdjęciach".. Oczywiście żartuję! :)
Świąteczną sesję plenerową zorganizowaliśmy w lasku czyli to co tygryski lubią najbardziej -połączanie człowieka z naturą. Zapraszam do obejrzenia sesji mimo, że już po świętach!




















A tak oto prezentowały się moje paczuszki!




2017 © Agata Kaczmarek. All rights reserved. My images may not be used without my permission.

Komentarze

Prześlij komentarz

Instagram

Popularne posty