Marsz Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości



18 listopada miałam przyjemność zrobić fotoreportaż z Marszu Paczki i Akademii,
ponieważ jest to jeden z elementów zaliczenia pracowni fotoreportażu -
czyli sfotografowanie jakiegoś wydarzenia, ale odchodząc od zaliczenia, ponieważ ono jest tutaj najmniej istotne. Coraz bardziej cieszę się, że podjęłam decyzję o rozwijaniu mojej pasji i dołączeniu do studentów Akademii Fotografii, ponieważ fotografia to bardzo ważny element mojego życia. Codziennie uczę się tutaj czegoś nowego i poznaję nowe dziedziny fotografii! Dlaczego wybrałam akurat właśnie to wydarzenie? Pomaganie ludziom jest równie bliskie mojemu sercu, a dodatkowo jednym z SuperW jest moja wspaniała przyjaciółka Magda, która w życiu kieruje się mottem swojego ukochanego pradziadka
"Tyle na tym świecie Twojego, ile drugiemu uczynisz dobrego", piękne słowa, prawda?

Kochani, krótko słowem wstępu czym zajmuje się Szlachetna Paczka! 

"Szlachetna Paczka  jest obecnie jednym z najbardziej rozpoznawalnych projektów społecznych w Polsce. Wbrew pozorom, nie zajmuje się robieniem paczek. Jest oparta na pracy z darczyńcami i wolontariuszami. To oni pomagają rodzinom w potrzebie. Wolontariusze szukają rodzin i pracują z nimi. Darczyńcy przygotowują dedykowaną pomoc. A my tworzymy rozwiązania systemowe, dzięki którym konkretny człowiek pomaga konkretnemu człowiekowi. 
Szlachetna Paczka to najlepiej zorganizowany projekt społeczny w Polsce. W ciągu jednego weekendu milion osób wymienia się rzeczami i całą siłą życzliwości. Mądrość i nowoczesne technologie. Biedni i bogaci. Media i ukryta bieda. Serce i logistyka. SZLACHETNA PACZKA łączy to wszystko." - o paczce 

Szlachetna Paczka na przestrzeni 16 lat zmieniła życie wielu ludzi! W tym roku nie będzie inaczej. Właśnie 18 listopada ruszyła baza rodzin z których wiele czeka jeszcze na swojego Darczyńcę! 
Ty też możesz zostać Bohaterem! Nie czekaj ani chwili dłużej! 
Wejdź na www.szlachetnapaczka.pl i wybierz rodzinę, której chcesz pomóc 💓💓






















2016 © Agata Kaczmarek. All rights reserved. My images may not be used without my permission.


Komentarze

Instagram

Popularne posty