Praktyki w Trójmieście


Praktyki to najlepszy moment w trakcie studiów pedagogicznych. Podczas praktyki można zweryfikować swoją wiedzę i umiejętność zdobyte podczas studiów oraz zobaczyć czy praca z dziećmi daje nam szczęście i czy naprawdę jest to zawód dla nas.
Praktyki w Trójmieście, a dokładniej w Wejherowie w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących ⇰ www.osw2wejherowo.pl odbyłam dwa razy. Pierwszy raz we wrześniu br., w przedszkolu i w maju br., w szkole podstawowej.
Po praktykach mogę powiedzieć jedno - jestem zachwycona! Placówki są fantastyczne. W szkole i przedszkolu panuje miła atmosfera. W placówkach pracuje wysoko wykwalifikowana kadra pedagogiczna, która poprzez swoje wieloletnie doświadczenie służy pomocą i można się od niej wiele nauczyć. Ośrodek oprócz przedszkola i szkoły składa się również z gimnazjum szkół ponadgimnazjalnych i internatu.
W czasie praktyki miałam przyjemność prowadzić zajęcia w klasie II szkoły podstawowej. Klasa składała się z 6 cudownych uczniów. Kiedy prowadziłam zajęcia czułam jakby to była moja klasa. Chyba pierwszy raz czułam się tak swobodnie i pewnie podczas prowadzenia zajęć w szkole specjalnej. Między mną, a uczniami wytworzyła się bardzo miła i przyjemna atmosfera, która sprzyjała intensywnej nauce. Wychowawczyni klasy Pani Grażyna podczas mojego pobytu udzielała mi konstruktywnych uwag odnośnie mojego prowadzenia, które przydarzą mi się podczas dalszych praktyk oraz pracy. Pani Grażyna prowadzi bloga swojej cudownej klasy→Klasa z klasą, na którego serdecznie zapraszam. Wychowawczyni opisuje tam codzienne życie uczniów i ważne dla nich wydarzenia.
Podczas praktyk oczywiście miałyśmy wiele dokumentacji ale też czas na przyjemności! Zwiedziłyśmy Gdynię Główną, Orłowo, Sopot, Park Oliwski i na końcu Gdańsk.
Uwielbiam Trójmiasto, ten nadmorski klimat, szum morza, zachód słońca. 
Morze towarzyszy mi od zawsze. Jako dziecko co roku wyjeżdżałam z rodzicami nad morze. Jest to moje miejsce na ziemi. 

Wrzesień
Orłowo












Sopot/Gdańsk 





Maj
Gdynia Główna 




Orłowo












Park Oliwski 









Gdańsk 








2017 © Agata Kaczmarek. All rights reserved. My images may not be used without my permission.


Komentarze

  1. Obejrzeliśmy przepiękne zdjęcia, pozdrawiamy z Wejherowa Agatka, Julka, Michał, Oskar, Dawid, Kuba i pani Grażyna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Instagram

Popularne posty