Sesja plenerowa Asi&Adama


Z Asią i Adamem spotkałam się 4 lutego. Już od jakiegoś czasu miałam ochotę na sesje plenerową w otoczeniu zimowego lasu, czapek z pomponem i ciepłych rękawiczek. Kiedy zaproponowałam Asi i Adamowi sesje zgodzili się bez wahania, co się później okazało sami również myśleli o takiej sesji zanim do nich napisałam, więc wszystko doskonale się ułożyło. Można powiedzieć, że spadłam im z nieba :) 
Bardzo chciałam, żeby sesja była dopięta  na ostatni guzik jeżeli chodzi o dekoracje, więc sama wykonałam girlandę z serduszek i bukiet z piankowych serc. 

Kiedy zabrałam się za oglądanie i przerabianie zdjęć uśmiech nie schodził mi z twarzy. Stworzyłam taki klimat na sesji jaki planowałam! Naturalność, miłość w otoczeniu pięknego zimowego krajobrazu.

Tak bardzo chciałam zdążyć z postem na walentynki, lecz niestety przez obowiązki na praktykach w Przemyślu nie dałam rady, ale kiedy usiadłam i chciałam zabrać się za pisanie zadałam sobie pytanie po co? Owszem walentynki to święto zakochanych. Tego dnia kwiaciarnie i kawiarnie pękają w szwach od natłoku klientów a na mieście widać pełno przechadzających się par. Tylko zacznijmy od pytania czy w zwykły wtorek, kiedy jest inna data w kalendarzu niż 14 luty również ludzie są tak chętni na okazywanie uczuć? 
Pamiętajmy, że o miłość nie wolno dbać tylko od święta ale codziennie, bo to właśnie małe rzeczy w naszej codzienności sprawiają, że kochamy jeszcze bardziej! 

Jeśli chcesz iść szybko, idź sam. Jeśli chcesz dojść daleko, idźcie razem.


Powyższy cytat idealnie pasuje mi własnie do Asi i Adama, którzy są dla mnie wzorem i przykładem prawdziwej miłości. 
Kiedy jestem z nimi widzę wspaniałe, kochające się małżeństwo, które jest ze sobą na dobre i na złe i codziennie mimo trudności życia codziennego, jakich doświadcza każdy z nas, tworzą swoją przyszłość razem. 


















2017 © Agata Kaczmarek. All rights reserved. My images may not be used without my permission.

Komentarze

Instagram

Popularne posty