Komunia Święta Dawida


Każdy dzień spędzony z najbliższymi jest szczególnie ważny i powinniśmy czerpać z nich jak najwięcej. Są jednak dni wyjątkowe, które zdarzają się raz w życiu i warto je zatrzymać na zawsze!
Jednym z takich dni jest właśnie Komunia Święta, to wyjątkowe przeżycie nie tylko dla samego dziecka ale również dla jego rodziny i najbliższych.

20 maja miałam przyjemność spotkać się z Dawidem po uroczystej Mszy Świętej w Willi Jasminum w Otrębusach. Jak wszyscy wiedzą maj to czas wielu komunii, tak więc i w Willi Jasminum było ich kilka, dlatego miałam nie lada wyzwanie odszukać Dawida i jego rodzinę. Przechadzając się po ogrodzie, napotkałam chłopca, który wyglądał właśnie jak chłopiec, którego komunię miłam fotografować - miałam tutaj szczęście, ponieważ Dawid jest bratem mojej przyjaciółki, stąd też go kojarzę :)
Jak już można się domyśleć przez Dawida trafiłam do jego rodziców i rozpoczęliśmy zdjęcia!

Fotografie są typowymi zdjęciami rodzinnymi, wykonanymi w klasyczny sposób, tak aby każdy z gości miał wspaniałą pamiątkę oraz, żeby podkreślić istotność tego wydarzenia.
Oczywiście nie mogło zabraknąć nieoczekiwanych kadrów pełnych uczuć i emocji!

Po wykonaniu zdjęć przechadzałam się po terenie w poszukiwaniu ciekawych kadrów i dzięki sercu pedagoga trafiłam na plac zabaw gdzie miałam możliwość bliżej poznać dzieci, pobawić się chwilę z nimi i wykonać kilka naturalnych zdjęć :D

Zapraszam do obejrzenia fotografii!





































2018 © Agata Kaczmarek. All rights reserved. My images may not be used without my permission.













Komentarze

Instagram

Popularne posty