Wieczór Panieński Sylwii



15 czerwca miałam przyjemność fotografować wieczór panieński Sylwii organizowany przez Anię.
Z dziewczynami spotkałam się przy stacji PKP w Ożarowie - czyli moim rodzinnym mieście, jak się okazało większość dziewczyn była właśnie z stąd. 
Ania zorganizowała nam dwóch kierowców, którzy mieli nas zawieźć do miejsca docelowego - Pole Mokotowskie, właśnie tam miałyśmy zrealizować sesję w stylu pin-up girl. 
Dziewczyny miały piękne stylizacje, a sama przyszła Panna Młoda wyglądała rewelacyjnie! 
Po dotarciu na miejsce znalazłyśmy super miejscówkę, z pięknym światłem słonecznym i rozpoczęłyśmy zdjęcia. Dziewczyny w przerwach między kadrami wprawiały się się w coraz lepszy nastrój :D Świadkowa wspaniale przygotowała się do sesji, ponieważ zgromadziła wiele akcesoriów, które dodawały uroku zdjęciom. 
Po sesji na Polach Mokotowskich udałyśmy się na Plac Europejski, który mieści się obok apartamentu, który dziewczyny wynajęły na resztę wieczoru.  
Niestety po przybyciu na Plac zorientowałyśmy się, że została tam stworzona strefa kibica i nie miałyśmy zbyt dużego pola do popisu, jednak nawet ta sytuacja nie pokrzyżowała nam planów i wykonałyśmy kilka kadrów obok kibicujących fanów piłki nożnej. 
Po zdjęciach zostałam zaproszona do apartamentu, gdzie dziewczyny rozpoczęły imprezę i zaczęły przygotowywać się do wyjścia na miasto. 
Nie mogło zabraknąć nawet prasowania sukienki przez młodą,bo przecież jak można iść w wygniecionej na miasto - też bym tak zrobiła :D 
Podczas zabawy w apartamencie przyszła Panna Młoda miała przeprowadzony test o swoim przyszłym mężu. Test miał na celu sprawdzenie wiedzy ile Sylwia wie o Kamilu. 
Po zliczeniu punktów dziewczyny zgodnie doszły do wniosku, że Sylwii należy się prezent! 

Bardzo mi miło, że mogłam towarzyszyć Sylwii i jej koleżankom w tym wyjątkowym dniu, ponieważ w towarzystwie dziewczyn czułam się niesamowicie swobodnie! 
Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz!














































2018 © Agata Kaczmarek. All rights reserved. My images may not be used without my permission.



Komentarze

Instagram

Popularne posty